文献
J-GLOBAL ID:200902260325694312
整理番号:08A0857757
フィリピンとタイにおけるコメのマーケティングシステム:大多数の競争しているトレイダーたちはよい行動を保証するのか
Rice marketing systems in the Philippines and Thailand: Do large numbers of competitive traders ensure good performance?
著者 (4件):
DAWE David C.
(Food and Agriculture Organization, Rome 00153, ITA)
,
MOYA Piedad F.
(International Rice Res. Inst., DAPO Box 7777, Metro Manila, Philippines)
,
CASIWAN Cheryll B.
(Philippine Rice Res. Inst., Maligaya, Sci. City of Munoz, Nueva Ecija, Philippines)
,
CABLING Jesusa M.
(Philippine Rice Res. Inst., Maligaya, Sci. City of Munoz, Nueva Ecija, Philippines)
資料名:
Food Policy
(Food Policy)
巻:
33
号:
5
ページ:
455-463
発行年:
2008年10月
JST資料番号:
W0147A
ISSN:
0306-9192
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)