文献
J-GLOBAL ID:201002215532559803
整理番号:10A0779821
必要性,感情,および会話型製品-ユーザーエクスペリエンスの一面
Needs, affect, and interactive products - Facets of user experience
著者 (4件):
HASSENZAHL Marc
(Ergonomics and User Experience, Design, Folkwang Univ., Essen, DEU)
,
HASSENZAHL Marc
(Media City, Åbo Akademi Univ., PB 311, Strandgatan 2, 65100 Vasa, FIN)
,
DIEFENBACH Sarah
(Ergonomics and User Experience, Design, Folkwang Univ., Essen, DEU)
,
GOERITZ Anja
(Work and Organizational Psychology, Univ. of Wuerzburg, Roentgenring 10, 97070 Wuerzburg, DEU)
資料名:
Interacting with Computers
(Interacting with Computers)
巻:
22
号:
5
ページ:
353-362
発行年:
2010年09月
JST資料番号:
T0735A
ISSN:
0953-5438
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)