文献
J-GLOBAL ID:201002261872242903
整理番号:10A0189113
退屈するよりもフラストレーションを持つ方が良い:3つの異なるコンピュータベースの学習環境とのインタラクション中に発生する学習者の認知的-感情的状態の発生,永続性,インパクト
Better to be frustrated than bored: The incidence, persistence, and impact of learners’ cognitive-affective states during interactions with three different computer-based learning environments
著者 (4件):
BAKER Ryan S.J.d.
(Worcester Polytechnic Inst., Dep. of Social Sci. and Policy Studies, 100 Inst. Road, Worcester, MA 01609, USA)
,
D’MELLO Sidney K.
(Inst. for Intelligent Systems, Univ. of Memphis, Memphis, TN 38152, USA)
,
RODRIGO Ma.mercedes T.
(Dep. of Information Systems and Computer Sci., Ateneo de Manila Univ., Katipunan Avenue, Loyola Heights, Quezon City ...)
,
GRAESSER Arthur C.
(Inst. for Intelligent Systems, Univ. of Memphis, Memphis, TN 38152, USA)
資料名:
International Journal of Human-Computer Studies
(International Journal of Human-Computer Studies)
巻:
68
号:
4
ページ:
223-241
発行年:
2010年04月
JST資料番号:
D0689A
ISSN:
1071-5819
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)