文献
J-GLOBAL ID:201002276122969574
整理番号:10A0723375
新聞売り型製品のサプライチェーン協調モデル:広告効果と2つの生産モードについての考察
Supply chain coordination models for newsvendor-type products: Considering advertising effect and two production modes
著者 (3件):
WANG Sheng-dong
(Dep. of Mathematics, Hefei Electronic Engineering Inst., Hefei 230037, CHN)
,
WANG Sheng-dong
(School of Management, Hefei Univ. of Technol., Hefei 230009, CHN)
,
ZHOU Yong-wu
(School of Business Administration, South China Univ. of Technol., Guangzhou 510641, CHN)
資料名:
Computers & Industrial Engineering
(Computers & Industrial Engineering)
巻:
59
号:
2
ページ:
220-231
発行年:
2010年09月
JST資料番号:
D0502B
ISSN:
0360-8352
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)