文献
J-GLOBAL ID:201002276774747662
整理番号:10A0096159
快楽ディジタル人工物のユーザ受容:消費価値観点の理論
User acceptance of hedonic digital artifacts: A theory of consumption values perspective
著者 (3件):
TUREL Ofir
(Coll. of Business and Economics, California State Univ. Fullerton, P.O. Box 6848, Fullerton, CA 92834-6848, USA)
,
SERENKO Alexander
(Fac. of Business Administration, Lakehead Univ., 955 Oliver Road, Thunder Bay, Ontario P7B 5E1, CAN)
,
BONTIS Nick
(DeGroote School of Business, McMaster Univ., 1280 Main Street West, Hamilton, Ontario L8S 4M4, CAN)
資料名:
Information & Management
(Information & Management)
巻:
47
号:
1
ページ:
53-59
発行年:
2010年01月
JST資料番号:
H0805A
ISSN:
0378-7206
CODEN:
IMANDC
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)