文献
J-GLOBAL ID:201002299992117476
整理番号:10A0927361
包装の画像はオレンジジュースに対するフレーバー知覚を調整する
Package images modulate flavor perception for orange juice
著者 (7件):
MIZUTANI Nanami
(Graduate School of Comprehensive Human Sciences, Univ. of Tsukuba, 1-1-1 Tennodai, Tsukuba, Ibaraki 305-8577, JPN)
,
OKAMOTO Masako
(Center for Dev. of Advanced Medical Technol., Jichi Medical Univ., 3311-1 Yakushiji, Shimotsuke, Tochigi 329-0498, JPN)
,
OKAMOTO Masako
(School of Medicine, Nihon Univ., 30-1 Otaniguchi-uemachi, Itabashi, Tokyo 173-8610, JPN)
,
YAMAGUCHI Yui
(Sensory & Cognitive Food Sci. Lab., National Food Res. Inst., 2-1-12 Kannondai, Tsukuba, Ibaraki 305-8642, JPN)
,
KUSAKABE Yuko
(Sensory & Cognitive Food Sci. Lab., National Food Res. Inst., 2-1-12 Kannondai, Tsukuba, Ibaraki 305-8642, JPN)
,
DAN Ippeita
(Center for Dev. of Advanced Medical Technol., Jichi Medical Univ., 3311-1 Yakushiji, Shimotsuke, Tochigi 329-0498, JPN)
,
YAMANAKA Toshimasa
(Graduate School of Comprehensive Human Sciences, Univ. of Tsukuba, 1-1-1 Tennodai, Tsukuba, Ibaraki 305-8577, JPN)
資料名:
Food Quality and Preference
(Food Quality and Preference)
巻:
21
号:
7
ページ:
867-872
発行年:
2010年10月
JST資料番号:
W0038A
ISSN:
0950-3293
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)