文献
J-GLOBAL ID:201102205515097598
整理番号:11A0484621
心の中および技術の中:対話型ホワイトボードでの協調的グループ活動における科学の生徒学習の中での教師の身代わり存在感
In the mind and in the technology: The vicarious presence of the teacher in pupil’s learning of science in collaborative group activity at the interactive whiteboard
著者 (4件):
WARWICK P.
(Univ. Cambridge Fac. of Education, Cambridge, GBR)
,
MERCER N.
(Univ. Cambridge Fac. of Education, Cambridge, GBR)
,
KERSHNER R.
(Univ. Cambridge Fac. of Education, Cambridge, GBR)
,
STAARMAN J.K.
(Univ. Exeter, Devon, GBR)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
55
号:
1
ページ:
350-362
発行年:
2010年08月
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)