文献
J-GLOBAL ID:201102205908482949
整理番号:11A0162095
日本の消費者,訓練されていないコーヒー専門家及び訓練を受けたコーヒーテイスターの調合コーヒーの感覚用語集
SENSORY LEXICON OF BREWED COFFEE FOR JAPANESE CONSUMERS, UNTRAINED COFFEE PROFESSIONALS AND TRAINED COFFEE TASTERS
著者 (9件):
HAYAKAWA Fumiyo
(National Agriculture and Food Res. Organization, Ibaraki, JPN)
,
KAZAMI Yukari
(National Agriculture and Food Res. Organization, Ibaraki, JPN)
,
WAKAYAMA Hideto
(Ajinomoto General Foods, Inc, Tokyo, JPN)
,
OBOSHI Rutsu
(Art Coffee Co., Ltd, Tokyo, JPN)
,
TANAKA Hiroyuki
(Key Coffee Inc, Tokyo, JPN)
,
MAEDA Gou
(UCC Ueshima Coffee, Co., Ltd, Hyogo, JPN)
,
HOSHINO Chiaki
(UCC Ueshima Coffee, Co., Ltd, Hyogo, JPN)
,
IWAWAKI Hidekazu
(Unicafe Inc, Kanagawa, JPN)
,
MIYABAYASHI Tetsuo
(Doutor Coffee Co., Tokyo, JPN)
資料名:
Journal of Sensory Studies
(Journal of Sensory Studies)
巻:
25
号:
6
ページ:
917-939
発行年:
2010年12月
JST資料番号:
W0042A
ISSN:
0887-8250
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)