文献
J-GLOBAL ID:201102212886402330
整理番号:11A1219423
ファカルティ・ディベロップメント・プログラムの効果:前臨床および臨床分野の医療教育者の自己評価に基づく評価
The impact of a faculty development program: evaluation based on the self-assessment of medical educators from preclinical and clinical disciplines
著者 (4件):
SARIKAYA Ozlem
(Marmara Univ., Istanbul, TUR)
,
KALACA Sibel
(Marmara Univ., Istanbul, TUR)
,
YEGEN Berrak C.
(Marmara Univ., Istanbul, TUR)
,
CALI Sanda
(Marmara Univ., Istanbul, TUR)
資料名:
Advances in Physiology Education
(Advances in Physiology Education)
巻:
34
ページ:
35-40
発行年:
2010年12月
JST資料番号:
A1596A
ISSN:
1043-4046
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)