文献
J-GLOBAL ID:201102216897138061
整理番号:11A0713855
理性的な姿勢:障害がある看護学生に対する実習の支援
Being reasonable: Supporting disabled nursing students in practice
著者 (7件):
TEE S.R.
(Univ. Southampton, Southampton, GBR)
,
OWENS K.
(Univ. Southampton, Southampton, GBR)
,
PLOWRIGHT S.
(Univ. Southampton, Southampton, GBR)
,
RAMNATH P.
(Univ. Southampton, Southampton, GBR)
,
ROURKE S.
(Univ. Southampton, Southampton, GBR)
,
BAYLISS JANE J.
(Univ. Southampton, Southampton, GBR)
,
JAMES CLAIRE C.
(Queen Alexandra Hospital, Cosham, GBR)
資料名:
Nurse Education in Practice
(Nurse Education in Practice)
巻:
10
号:
4
ページ:
216-221
発行年:
2010年07月
JST資料番号:
A1247A
ISSN:
1471-5953
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)