文献
J-GLOBAL ID:201102218958340163
整理番号:11A0523724
人格5因子モデルに基づく買い物依存症患者の人格プロトタイプ
Personality prototypes in individuals with compulsive buying based on the Big Five Model
著者 (11件):
MUELLER A.
(Univ. Hospital of Erlangen, DEU)
,
DE ZWAAN M.
(Univ. Hospital of Erlangen, DEU)
,
MUELLER A.
(Neuropsychiatric Res. Inst., ND, USA)
,
MITCHELL J.E.
(Neuropsychiatric Res. Inst., ND, USA)
,
WONDERLICH S.A.
(Neuropsychiatric Res. Inst., ND, USA)
,
CROSBY R.D.
(Neuropsychiatric Res. Inst., ND, USA)
,
MUELLER A.
(Univ. North Dakota, ND, USA)
,
MITCHELL J.E.
(Univ. North Dakota, ND, USA)
,
WONDERLICH S.A.
(Univ. North Dakota, ND, USA)
,
CROSBY R.D.
(Univ. North Dakota, ND, USA)
,
CLAES L.
(Katholieke Universiteit Leuven, Leuven, BEL)
資料名:
Behaviour Research and Therapy
(Behaviour Research and Therapy)
巻:
48
号:
9
ページ:
930-935
発行年:
2010年09月
JST資料番号:
C0491A
ISSN:
0005-7967
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)