文献
J-GLOBAL ID:201102219643061700
整理番号:11A1211483
社会性と情動を統合した学習とリテラシー介入の学校の無作為抽出臨床試験:1学年度後の影響
A school-randomized clinical trial of an integrated social-emotional learning and literacy intervention: Impacts after 1 school year
著者 (4件):
JONES S.M.
(Harvard Univ., MA, USA)
,
BROWN J.L.
(Fordham Univ., USA)
,
HOGLUND W.L.G.
(Univ. Alberta, Edmonton, CAN)
,
ABER J.L.
(New York Univ., USA)
資料名:
Journal of Consulting and Clinical Psychology
(Journal of Consulting and Clinical Psychology)
巻:
78
号:
6
ページ:
829-842
発行年:
2010年12月
JST資料番号:
A1127A
ISSN:
0022-006X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)