文献
J-GLOBAL ID:201102240882587062
整理番号:11A0484694
バーチャルリアリティ学習環境に向けての学生の態度の調査:構成主義的アプローチに基づいて
Investigating learners’ attitudes toward virtual reality learning environments: Based on a constructivist approach
著者 (3件):
HUANG H.-M.
(National Taichung Inst. of Technol., Taichung, TWN)
,
RAUCH U.
(Univ. Trinidad and Tobago, Arima, TTO)
,
LIAW S.-S.
(China Medical Univ., Taichung, TWN)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
55
号:
3
ページ:
1171-1182
発行年:
2010年
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)