文献
J-GLOBAL ID:201102270777690598
整理番号:11A1764123
注意問題の教師評価における変化と学業成績におけるその後の変化:前向き分析
Change in teachers’ ratings of attention problems and subsequent change in academic achievement: a prospective analysis
著者 (7件):
BRESLAU N.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
BRESLAU J.
(Univ. of California, Davis, CA, USA)
,
PETERSON E.
(Henry Ford Health Systems, MI, USA)
,
MILLER E.
(Univ. of California, Davis, CA, USA)
,
LUCIA V. C.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
BOHNERT K.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
NIGG J.
(Michigan State Univ., MI, USA)
資料名:
Psychological Medicine
(Psychological Medicine)
巻:
40
号:
1
ページ:
159-166
発行年:
2010年01月
JST資料番号:
T0036A
ISSN:
0033-2917
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)