文献
J-GLOBAL ID:201102271112711728
整理番号:11A0495531
先生と同級生および生徒の自己報告アカデミックイニシアティブにより提供される認知支持
Perceived support provided by teachers and classmates and students’ self-reported academic initiative
著者 (5件):
DANIELSEN A.G.
(Bergen Univ. Coll., Bergen, NOR)
,
WILHELMSEN B.U.
(Bergen Univ. Coll., Bergen, NOR)
,
DANIELSEN A.G.
(Univ. Bergen, NOR)
,
WIIUM N.
(Univ. Bergen, NOR)
,
WOLD B.
(Univ. Bergen, NOR)
資料名:
Journal of School Psychology
(Journal of School Psychology)
巻:
48
号:
3
ページ:
247-267
発行年:
2010年06月
JST資料番号:
A1130A
ISSN:
0022-4405
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)