文献
J-GLOBAL ID:201102285665738250
整理番号:11A0101010
レアアースを使用しないハイブリッド車用スイッチドリラクタンスモータのトルク密度と効率の改善
Torque Density and Efficiency Improvements of a Switched Reluctance Motor without Rare Earth Material for Hybrid Vehicles
著者 (7件):
TAKANO Yuichi
(Tokyo Univ. Sci., Chiba, JPN)
,
TAKENO Motoki
(Tokyo Univ. Sci., Chiba, JPN)
,
IMAKAWA Takashi
(Tokyo Univ. Sci., Chiba, JPN)
,
CHIBA Akira
(Tokyo Univ. Sci., Chiba, JPN)
,
HOSHI Nobukazu
(Tokyo Univ. Sci., Chiba, JPN)
,
TAKEMOTO Masatugu
(Hokkaido Univ., Hokkaido, JPN)
,
OGASAWARA Satoshi
(Hokkaido Univ., Hokkaido, JPN)
資料名:
IEEE Energy Conversion Congress and Exposition
(IEEE Energy Conversion Congress and Exposition)
巻:
2010 Vol.3
ページ:
2653-2659
発行年:
2010年
JST資料番号:
C0800A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)