文献
J-GLOBAL ID:201202202695574567
整理番号:12A1516129
イノベーションおよび顧客関連性能優越性の調査:マーケット指向,マーケティング容量,イノベーション容量相互作用の役割
In Search of Innovation and Customer-related Performance Superiority: The Role of Market Orientation, Marketing Capability, and Innovation Capability Interactions
著者 (2件):
NGO Liem Viet
(Univ. New South Wales, NSW, AUS)
,
O’CASS Aron
(Univ. New South Wales, NSW, AUS)
資料名:
Journal of Product Innovation Management
(Journal of Product Innovation Management)
巻:
29
号:
5
ページ:
861-877
発行年:
2012年09月
JST資料番号:
B0619A
ISSN:
0737-6782
CODEN:
JPIMDD
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)