文献
J-GLOBAL ID:201202223122175037
整理番号:12A0387700
ダウン症候群のある小児における読解力:メタ分析的レビュー
Reading skills in children with Down syndrome: A meta-analytic review
著者 (5件):
NAESS Kari-Anne B.
(Univ. Oslo, NOR)
,
MELBY-LERVAG Monica
(Univ. Oslo, NOR)
,
HULME Charles
(Univ. Oslo, NOR)
,
LYSTER Solveig-Alma Halaas
(Univ. Oslo, NOR)
,
HULME Charles
(Univ. York, GBR)
資料名:
Research in Developmental Disabilities
(Research in Developmental Disabilities)
巻:
33
号:
2
ページ:
737-747
発行年:
2012年03月
JST資料番号:
A1250A
ISSN:
0891-4222
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)