文献
J-GLOBAL ID:201202235276523419
整理番号:12A0621096
伝統的な食品における消費者忠実度の駆動因子となる品質保証表示
Quality assurance labels as drivers of customer loyalty in the case of traditional food products
著者 (4件):
CHRYSOCHOU Polymeros
(MAPP, Dep. of Business Administration, Aarhus Univ., Aarhus, DNK)
,
CHRYSOCHOU Polymeros
(Ehrenberg-Bass Inst. for Marketing Sci., School of Marketing, Univ. of South Australia, Adelaide, AUS)
,
KRYSTALLIS Athanasios
(MAPP, Dep. of Business Administration, Aarhus Univ., Aarhus, DNK)
,
GIRAUD Georges
(Social Sciences & Humanities Dep., AgroSup Dijon, Dijon, FRA)
資料名:
Food Quality and Preference
(Food Quality and Preference)
巻:
25
号:
2
ページ:
156-162
発行年:
2012年09月
JST資料番号:
W0038A
ISSN:
0950-3293
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)