文献
J-GLOBAL ID:201202246149844623
整理番号:12A1364087
綴字障害児における潜在学習:人工文法学習からの証拠
Implicit learning in children with spelling disability: evidence from artificial grammar learning
著者 (4件):
ISE Elena
(Univ. Hospital Munich, Dep. of Child and Adolescent Psychiatry, Nussbaumstrasse 5a, 80336, Muenchen, DEU)
,
ARNOLDI Carolin J.
(Univ. Hospital Munich, Dep. of Child and Adolescent Psychiatry, Nussbaumstrasse 5a, 80336, Muenchen, DEU)
,
BARTLING Juergen
(Univ. Hospital Munich, Dep. of Child and Adolescent Psychiatry, Nussbaumstrasse 5a, 80336, Muenchen, DEU)
,
SCHULTE-KOERNE Gerd
(Univ. Hospital Munich, Dep. of Child and Adolescent Psychiatry, Nussbaumstrasse 5a, 80336, Muenchen, DEU)
資料名:
Journal of Neural Transmission
(Journal of Neural Transmission)
巻:
119
号:
9
ページ:
999-1010
発行年:
2012年09月
JST資料番号:
A1107A
ISSN:
0300-9564
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オーストリア (AUT)
言語:
英語 (EN)