文献
J-GLOBAL ID:201202251248557770
整理番号:12A1531529
ネパール人学齢期小児において就学前の微量栄養素補給が知的機能および運動機能に及ぼす影響
Preschool Micronutrient Supplementation Effects on Intellectual and Motor Function in School-aged Nepalese Children
著者 (11件):
MURRAY-KOLB Laura E.
(Pennsylvania State Univ.)
,
MURRAY-KOLB Laura E.
(Johns Hopkins Univ., Maryland)
,
KHATRY Subarna K.
(Nepal Eye Hospital Complex, Kathmandu)
,
KATZ Joanne
(Pennsylvania State Univ.)
,
SCHAEFER Barbara A.
(Pennsylvania State Univ.)
,
COLE Pamela M.
(Pennsylvania State Univ.)
,
LECLERQ Steven C.
(Pennsylvania State Univ.)
,
LECLERQ Steven C.
(Nepal Eye Hospital Complex, Kathmandu)
,
MORGAN Mary E.
(Pennsylvania State Univ.)
,
TIELSCH James M.
(Pennsylvania State Univ.)
,
CHRISTIAN Parul
(Pennsylvania State Univ.)
資料名:
Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine
(Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine)
巻:
166
号:
5
ページ:
404-410
発行年:
2012年05月
JST資料番号:
A1418A
ISSN:
1072-4710
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)