文献
J-GLOBAL ID:201202257321794287
整理番号:12A0260202
臨床教育と学習戦略の学生の認識:パキスタンの展望
Students’ perceptions of clinical teaching and learning strategies: A Pakistani perspective
著者 (5件):
KHAN Basnama Ayaz
(Aga Khan Univ. School of Nursing, PAK)
,
ALI Fauziya
(Aga Khan Univ. School of Nursing, PAK)
,
BAROLIA Rubina
(Aga Khan Univ. School of Nursing, PAK)
,
REHAN Seema
(Aga Khan Univ. School of Nursing, PAK)
,
VAZIR Nilofar
(Aga Khan Univ. Inst. of Educational Dev. (IED), PAK)
資料名:
Nurse Education Today
(Nurse Education Today)
巻:
32
号:
1
ページ:
85-90
発行年:
2012年01月
JST資料番号:
A1248A
ISSN:
0260-6917
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)