文献
J-GLOBAL ID:201202265592908957
整理番号:12A0117792
学生関与を向上させるための協調的マクロスクリプトの利用:3D仮想環境における混合手法の調査
Utilising a collaborative macro-script to enhance student engagement: A mixed method study in a 3D virtual environment
著者 (3件):
BOUTA Hara
(Univ. Piraeus, Piraeus, GRC)
,
RETALIS Symeon
(Univ. Piraeus, Piraeus, GRC)
,
PARASKEVA Fotini
(Univ. Piraeus, Piraeus, GRC)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
58
号:
1
ページ:
501-517
発行年:
2012年01月
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)