文献
J-GLOBAL ID:201202265738476760
整理番号:12A0432201
食物マーケティング暴露と若者の食物選択と摂食行動の間の関連
Association between food marketing exposure and adolescents’ food choices and eating behaviors
著者 (10件):
SCULLY Maree
(Cancer Council Victoria, VIC, AUS)
,
WAKEFIELD Melanie
(Cancer Council Victoria, VIC, AUS)
,
NIVEN Philippa
(Cancer Council Victoria, VIC, AUS)
,
MORLEY Belinda
(Cancer Council Victoria, VIC, AUS)
,
CHAPMAN Kathy
(Cancer Council New South Wales, NSW, AUS)
,
CRAWFORD David
(Deakin Univ., VIC, AUS)
,
PRATT Iain S.
(Cancer Council Western Australia, WA, AUS)
,
PRATT Iain S.
(Curtin Univ., WA, AUS)
,
BAUR Louise A.
(Univ. Sydney, NSW, AUS)
,
FLOOD Victoria
(Univ. Wollongong, NSW, AUS)
資料名:
Appetite
(Appetite)
巻:
58
号:
1
ページ:
1-5
発行年:
2012年02月
JST資料番号:
A1118A
ISSN:
0195-6663
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)