文献
J-GLOBAL ID:201202281674045740
整理番号:12A0887823
客はそれを買うか?野菜の安全性強化のための食品販売セクターにおける有機野菜のマーケティングの可能性:西アフリカの3都市における選択実験研究
Will they buy it? The potential for marketing organic vegetables in the food vending sector to strengthen vegetable safety: A choice experiment study in three West African cities
著者 (4件):
PROBST Lorenz
(CDR - Centre for Dev. Res., BOKU - Univ. of Natural Resources and Life Sciences, Vienna, AUT)
,
HOUEDJOFONON Elysee
(Dep. d’Economie, de Socio-Anthropologie et de Communication pour le Developpement Rural, Fac. des Sciences ...)
,
AYERAKWA Hayford Mensah
(Dep. of Agricultural Economics and Agribusiness, Coll. of Agriculture and Consumer Sciences, Univ. of Ghana, Legon ...)
,
HAAS Rainer
(Dep. of Economics and Social Sciences, Inst. for Marketing and Innovation, BOKU - Univ. of Natural Resources and ...)
資料名:
Food Policy
(Food Policy)
巻:
37
号:
3
ページ:
296-308
発行年:
2012年06月
JST資料番号:
W0147A
ISSN:
0306-9192
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)