文献
J-GLOBAL ID:201202298012664547
整理番号:12A1321213
市場に跨る検索広告のための予算最適化フレームワーク
A Budget Optimization Framework for Search Advertisements Across Markets
著者 (6件):
YANG Yanwu
(Inst. Automation, Chinese Acad. Sci., Beijing, CHN)
,
ZHANG Jie
(Inst. Automation, Chinese Acad. Sci., Beijing, CHN)
,
QIN Rui
(Inst. Automation, Chinese Acad. Sci., Beijing, CHN)
,
LI Juanjuan
(Inst. Automation, Chinese Acad. Sci., Beijing, CHN)
,
WANG Fei-Yue
(Inst. Automation, Chinese Acad. Sci., Beijing, CHN)
,
QI Wei
(Harbin Inst. Technol., Harbin, CHN)
資料名:
IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics. Part A: Systems and Humans
(IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics. Part A: Systems and Humans)
巻:
42
号:
5
ページ:
1141-1151
発行年:
2012年09月
JST資料番号:
C0425D
ISSN:
1083-4427
CODEN:
ITSHFX
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)