文献
J-GLOBAL ID:201302240231247241
整理番号:13A0568715
指導を少なく,学びを多く: 学生への教示量を減らし,探求させることにより学びが向上することを10年間の研究が支持
Less teaching, more learning: 10-yr study supports increasing student learning through less coverage and more inquiry
著者 (6件):
LUCKIE Douglas B.
(Michigan State Univ., Michigan)
,
AUBRY Jacob R.
(Michigan State Univ., Michigan)
,
MARENGO Benjamin J.
(Michigan State Univ., Michigan)
,
RIVKIN Aaron M.
(Michigan State Univ., Michigan)
,
FOOS Lindsey A.
(Michigan State Univ., Michigan)
,
MALESZEWSKI Joseph J.
(Mayo Clinic, Minnesota)
資料名:
Advances in Physiology Education
(Advances in Physiology Education)
巻:
36
ページ:
325-335
発行年:
2012年12月
JST資料番号:
A1596A
ISSN:
1043-4046
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)