文献
J-GLOBAL ID:201302256854415912
整理番号:13A0238351
高効率低エミッション・ディーゼルエンジン駆動熱電併給システム・システムの開発とTaguchi法を使用したその最適化
Development of a highly efficient low-emission diesel engine-powered co-generation system and its optimization using Taguchi method
著者 (4件):
LEE Dae Hee
(Dep. of Mechanical and Automotive Engineering, High Safety Vehicle Core Technol. Res. Center, Inje Univ., 607 ...)
,
PARK Jae Suk
(Dep. of Mechanical Engineering, Graduate School, Inje Univ., 607 Obang-dong, Gimhae, Gyeongnam 621-749, KOR)
,
RYU Mi Ra
(BK21 Advanced Vehicle core parts Res. Group, Inje Univ., 607 Obang-dong, Gimhae, Gyeongnam 621-749, KOR)
,
PARK Jeong Ho
(Div. of Automotive and Mechanical Engineering, Changwon Moonsung Univ., Changwon, Gyeongnam 641-771, KOR)
資料名:
Applied Thermal Engineering
(Applied Thermal Engineering)
巻:
50
号:
1
ページ:
491-495
発行年:
2013年01月10日
JST資料番号:
E0667B
ISSN:
1359-4311
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)