文献
J-GLOBAL ID:201402218127915544
整理番号:14A0828260
ルーブリックを定義することによる成果評価に基づくメカトロニクスの導入工学教育の改善-教育補助員の作業負荷を低減することによる連続PDCAサイクルの達成-
Improvement of Introductory Engineering Education of Mechatronics Based on Outcomes Evaluation by Defining Rubric-Continuous PDCA Cycle Achievement with Reducing Teaching Assistants’ Work Load-
著者 (4件):
MORIJIRI Shin’ya
(Shibaura Inst. Technol., Tokyo, JPN)
,
ANDO Yoshinobu
(Shibaura Inst. Technol., Tokyo, JPN)
,
YOSHIMI Takashi
(Shibaura Inst. Technol., Tokyo, JPN)
,
MIZUKAWA Makoto
(Shibaura Inst. Technol., Tokyo, JPN)
資料名:
Journal of Robotics and Mechatronics
(Journal of Robotics and Mechatronics)
巻:
23
号:
5
ページ:
778-788
発行年:
2011年10月20日
JST資料番号:
L0735A
ISSN:
0915-3942
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)