文献
J-GLOBAL ID:201402297249815939
整理番号:14A0890189
多職種連携学習の準備状態に関する尺度(RIPLS)日本語版の異文化間での適応
Cross-cultural adaptation of the Japanese version of Readiness for Interprofessional Learning Scale (RIPLS)
著者 (6件):
OISHI Ai
(Jikei Univ. School of Medicine)
,
HARUTA Junji
(Univ. Tokyo)
,
YOSHIMI Kenji
(Waseda Univ.)
,
YOSHIMOTO Hisashi
(Mie Univ.)
,
YOSHIDA Kazue
(Mie Univ.)
,
GOTO Michiko
(Mie Univ.)
資料名:
医学教育
(Medical Education (Japan))
巻:
45
号:
Suppl.
ページ:
82
発行年:
2014年07月03日
JST資料番号:
G0341B
ISSN:
0386-9644
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
会議録記事
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)