文献
J-GLOBAL ID:201402299963148353
整理番号:14A0044142
鉄道跡地の遊歩道利用におけるレールバンク制度の運用と有効性-ハイラインにおける合意形成の制度的枠組み-
THE ACTUAL CONDITION AND EFFECTIVENESS OF THE RAILBANKING PROGRAM IN THE CONVERSION OF FORMER RAIL CORRIDORS TO TRAILS -THE INSTITUTIONAL FRAMEWORK FOR THE CONSENSUS BUILDING TOWARD THE REUSE OF THE HIGH LINE-
著者 (4件):
木村優介
(国土交通省 国土技術政策総合研究所)
,
山口敬太
(京都大学大学院 工学研究科社会基盤工学専攻)
,
久保田善明
(京都大学大学院 工学研究科社会基盤工学専攻)
,
川崎雅史
(京都大学大学院 工学研究科社会基盤工学専攻)
資料名:
土木学会論文集 D1(景観・デザイン)(Web)
(Journal of Japan Society of Civil Engineers, Ser. D1 (Architecture of Infrastructure and Environment) (Web))
巻:
69
号:
1
ページ:
76-89 (J-STAGE)
発行年:
2013年
JST資料番号:
U0105B
ISSN:
2185-6524
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
日本語 (JA)