文献
J-GLOBAL ID:201502200406232556
整理番号:15A1286073
ノート取り支援に向けた聴力障害学生の認知に関する現象論的研究:学生生活に対する彼らの意義を理解する取り組み
A Phenomenological Study on the Perception of Hearing-Impaired Students Towards Note-Taking Support: in an Effort to Comprehend their Meaning for College Life
著者 (3件):
UEDA Kayoko
(Kawasaki Univ. Medical Welfare, Okayama, JPN)
,
TAKEUCHI Yoko
(Kawasaki Univ. Medical Welfare, Okayama, JPN)
,
YAMAMOTO Rena
(Kawasaki Univ. Medical Welfare, Okayama, JPN)
資料名:
Kawasaki Journal of Medical Welfare
(Kawasaki Journal of Medical Welfare)
巻:
21
号:
1
ページ:
1-11
発行年:
2015年07月
JST資料番号:
L2855A
ISSN:
1341-5077
CODEN:
KJMWFY
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)