文献
J-GLOBAL ID:201502204298871844
整理番号:15A0877394
大学のカリキュラムの持続可能性能を評価や持続可能な開発のための教育を統合するプロセスの構成
Process framework for identifying sustainability aspects in university curricula and integrating education for sustainable development
著者 (6件):
HOLM Tove
(Sykli Environmental School of Finland, FIN)
,
HOLM Tove
(Dep. of Biology, Univ. of Turku, FIN)
,
HOLM Tove
(Novia Univ. of Applied Sciences, FIN)
,
SAMMALISTO Kaisu
(Fac. of Engineering and Sustainable Dev., Univ. of Gaevle, SWE)
,
GRINDSTED Thomas S.
(Dep. of Environmental, Social and Spatial Change, Roskilde Univ., DNK)
,
VUORISALO Timo
(Dep. of Biology, Univ. of Turku, FIN)
資料名:
Journal of Cleaner Production
(Journal of Cleaner Production)
巻:
106
ページ:
164-174
発行年:
2015年11月01日
JST資料番号:
W0750A
ISSN:
0959-6526
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)