文献
J-GLOBAL ID:201502204932398413
整理番号:15A1271507
STEM学習改革に挑戦する教授者 コアアイデア,横断的概念,および科学の実践に集中
Challenge faculty to transform STEM learning Focus on core ideas, crosscutting concepts, and scientific practices
著者 (10件):
COOPER Melanie M.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
CABALLERO Marcos D.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
EBERT-MAY Diane
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
FATA-HARTLEY Cori L.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
JARDELEZA Sarah E.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
KRAJCIK Joseph S.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
LAVERTY James T.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
MATZ Rebecca L.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
POSEY Lynmarie A.
(Michigan State Univ., MI, USA)
,
UNDERWOOD Sonia M.
(Michigan State Univ., MI, USA)
資料名:
Science
(Science)
巻:
350
号:
6258
ページ:
281-282
発行年:
2015年10月16日
JST資料番号:
E0078A
ISSN:
0036-8075
CODEN:
SCIEA
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
解説
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)