文献
J-GLOBAL ID:201502205221862202
整理番号:15A1311637
障害児のために新たに開発された評価尺度,特別支援教育成果評価尺度(SNEAT)の妥当性
Validity of the Special Needs Education Assessment Tool (SNEAT), a Newly Developed Scale for Children with Disabilities
著者 (4件):
KOHARA Aiko
(Dep. of Internal Medicine and Rehabilitation Sci., Tohoku Univ. Graduate School of Medicine)
,
HAN Changwan
(Dep. of Special Needs Education, Fac. of Education, Univ. of the Ryukyus)
,
KWON Haejin
(Major in Economics, Graduate School of Economics, Ritsumeikan Univ.)
,
KOHZUKI Masahiro
(Dep. of Internal Medicine and Rehabilitation Sci., Tohoku Univ. Graduate School of Medicine)
資料名:
Tohoku Journal of Experimental Medicine
(Tohoku Journal of Experimental Medicine)
巻:
237
号:
3
ページ:
241-248 (J-STAGE)
発行年:
2015年
JST資料番号:
G0649A
ISSN:
0040-8727
CODEN:
TJEMAO
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)