文献
J-GLOBAL ID:201502219903638640
整理番号:15A0952227
感情の応答に及ぼすイメージ-語ペアリング適合影響-日本の広告における感性の研究-
Image-Word Pairing-Congruity Effect on Affective Responses - A Study of Kansei in Japanese Advertising -
著者 (4件):
SANABRIA Z. Jorge C.
(Dep. of Kansei, Behavioral, and Brain Sciences, Univ. of Tsukuba)
,
CHO Youngil
(Dep. of Information Design, Hiroshima Kokusai Gakuin Univ.)
,
SAMBAI Ami
(Dep. of Kansei, Behavioral, and Brain Sciences, Univ. of Tsukuba)
,
YAMANAKA Toshimasa
(Dep. of Kansei, Behavioral, and Brain Sciences, Univ. of Tsukuba)
資料名:
Kansei Engineering International Journal (Web)
(Kansei Engineering International Journal (Web))
巻:
11
号:
2
ページ:
91-100 (J-STAGE)
発行年:
2012年
JST資料番号:
U0401A
ISSN:
2185-7865
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)