文献
J-GLOBAL ID:201602221395354968
整理番号:16A1152114
積極的顧客サービス性能を向上させるための内部マーケティング機構としての本物のリーダシップとマインドフルネスを使用【Powered by NICT】
Using Authentic Leadership and mindfulness as internal marketing mechanism for enhancing proactive customer service performance
著者 (4件):
Wu C. M.
(Department of Recreation and Health-Care Management, Chia Nan University of Pharmacy & Science, Tainan, Taiwan)
,
Chen T. J.
(Department of Business Administration, Tainan University of Technology, Taiwan)
,
Lee Y. D.
(Graduate School of Business and Operations Management, Chang Jung Christian University, Tainan, Taiwan)
,
Chen T. F.
(Graduate School of Business and Operations Management, Chang Jung Christian University, Tainan, Taiwan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2016
号:
ICMIT
ページ:
37-42
発行年:
2016年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)