文献
J-GLOBAL ID:201602230500946957
整理番号:16A1274105
ブロック制動と車輪-レール接触の組合せにおける車輪踏面プロフィルの進展:ダイナモメータによる実験
Wheel tread profile evolution for combined block braking and wheel-rail contact: Results from dynamometer experiments
著者 (5件):
Ikeuchi Katsuyoshi
(Railway Technical Research Institute, Materials Technology Division, 2-8-38 Hikari-cho Kokubunji, Tokyo 185-8540, Japan)
,
Handa Kazuyuki
(Railway Technical Research Institute, Materials Technology Division, 2-8-38 Hikari-cho Kokubunji, Tokyo 185-8540, Japan)
,
Lunden Roger
(CHARMEC/Department of Applied Mechanics, Chalmers University of Technology, SE-41296 Gothenburg, Sweden)
,
Vernersson Tore
(CHARMEC/Department of Applied Mechanics, Chalmers University of Technology, SE-41296 Gothenburg, Sweden)
,
Vernersson Tore
(ÅF Industry AB, Gothenburg, Sweden)
資料名:
Wear
(Wear)
巻:
366-367
ページ:
310-315
発行年:
2016年11月15日
JST資料番号:
E0377A
ISSN:
0043-1648
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)