文献
J-GLOBAL ID:201702212089250827
整理番号:17A1510107
学習の移動の原理に基づくシミュレーション報告:パイロット研究【Powered by NICT】
Simulation debriefing based on principles of transfer of learning: A pilot study
著者 (4件):
Johnston Sandra
(School of Nursing, Queensland University of Technology, Victoria Park Rd, Kelvin Grove, Queensland, 4059, Australia)
,
Coyer Fiona
(School of Nursing, Queensland University of Technology, Victoria Park Rd, Kelvin Grove, Queensland, 4059, Australia)
,
Coyer Fiona
(Royal Brisbane and Women’s Hospital, Butterfield St, Herston, Queensland, 4006, Australia)
,
Nash Robyn
(Faculty of Health, Queensland University of Technology, Kelvin Grove, Brisbane, QLD, Australia)
資料名:
Nurse Education in Practice
(Nurse Education in Practice)
巻:
26
ページ:
102-108
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1247A
ISSN:
1471-5953
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)