文献
J-GLOBAL ID:201702214976135217
整理番号:17A1646926
ビッグデータの背景に対する2016におけるDehongダイとJingpo自律県国立日のためのゴールデン週間のWeChat公式考慮による観光マーケティングについて【Powered by NICT】
On the tourism marketing by WeChat official account of Dehong Dai and Jingpo autonomous prefecture for the National Day golden week in 2016 against the backdrop of big data
著者 (2件):
Lou Si-Yuan
(College of Tourism and Geography Science, Yunnan Normal University, Kunming, China)
,
Ming Qing-Zhong
(Tourism Planning Research Center, Yunnan University of Finance and Economics, Kunming, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICBDA
ページ:
523-526
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)