文献
J-GLOBAL ID:201702216606634330
整理番号:17A1461370
カリキュラム材料科学教育における議論の促進における教師の支援:事例研究【Powered by NICT】
Curriculum materials support teachers in the promotion of argumentation in science teaching: A case study
著者 (7件):
Larrain Antonia
(Universidad Alberto Hurtado, Chile)
,
Moreno Consuelo
(Universidad Alberto Hurtado, Chile)
,
Grau Valeska
(Pontificia Universidad Catolica de Chile, Chile)
,
Freire Paulina
(Universidad Alberto Hurtado, Chile)
,
Salvat Ignacia
(Universidad Alberto Hurtado, Chile)
,
Lopez Patricia
(Universidad Alberto Hurtado, Chile)
,
Silva Maximiliano
(Universidad Alberto Hurtado, Chile)
資料名:
Teaching and Teacher Education
(Teaching and Teacher Education)
巻:
67
ページ:
522-537
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0754C
ISSN:
0742-051X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)