文献
J-GLOBAL ID:201702216991764061
整理番号:17A1385238
オンライン消費者レビューは前レビューの言語と原子価に影響される方法:解釈レベル展望【Powered by NICT】
How online consumer reviews are influenced by the language and valence of prior reviews: A construal level perspective
著者 (3件):
Aerts Goele
(Institute for Media Studies, KU Leuven, Parkstraat 45, 3000, Leuven, Belgium)
,
Smits Tim
(Institute for Media Studies, KU Leuven, Parkstraat 45, 3000, Leuven, Belgium)
,
Verlegh P.W.J.
(Vrije Universiteit Amsterdam, De Boelelaan 1105, 1081 HV, Amsterdam, The Netherlands)
資料名:
Computers in Human Behavior
(Computers in Human Behavior)
巻:
75
ページ:
855-864
発行年:
2017年
JST資料番号:
T0355A
ISSN:
0747-5632
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)