文献
J-GLOBAL ID:201702217913581529
整理番号:17A1033297
持続可能な開発,フランスとスイス実験のための教育を促進するためのシリアスゲーム【Powered by NICT】
Serious games to promote education for sustainable development, a French and Swiss experimentation
著者 (4件):
Robin Vincent
(IMS Lab CNRS UMR 5218 - University of Bordeaux, Talence, France)
,
Pache Alain
(LirEDD Lab - Haute Ecole Pe ́dagogique de Vaud, Lausanne, Switzerland)
,
Perpignan Catherine
(Ecole Sup. du Professorat et de l’Education d’Aquitaine, ESPE d’Aquitaine - University of Bordeaux, Me ́rignac, France)
,
Dessagne Denis
(Ecole Sup. du Professorat et de l’Education d’Aquitaine, ESPE d’Aquitaine - University of Bordeaux, Me ́rignac, France)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
EDUCON
ページ:
806-814
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)