文献
J-GLOBAL ID:201702218157747595
整理番号:17A1970965
学校睡眠教育プログラム:障壁,提案された解,および将来の方向性に関する知識への作用の展望【Powered by NICT】
School-based sleep education programs: A knowledge-to-action perspective regarding barriers, proposed solutions, and future directions
著者 (2件):
Gruber Reut
(Department of Psychiatry, Faculty of Medicine, McGill University, Canada)
,
Gruber Reut
(Attention Behavior and Sleep Lab, Douglas Mental Health University Institute, 6875 LaSalle Blvd, Montreal, QC H4H 1R3, Canada)
資料名:
Sleep Medicine Reviews
(Sleep Medicine Reviews)
巻:
36
ページ:
13-28
発行年:
2017年
JST資料番号:
W3129A
ISSN:
1087-0792
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)