文献
J-GLOBAL ID:201702218174417383
整理番号:17A1385202
言語過程における関心を刺激すると維持:Chatbotとヒトタスクパートナーの実験的比較【Powered by NICT】
Stimulating and sustaining interest in a language course: An experimental comparison of Chatbot and Human task partners
著者 (6件):
Fryer Luke K.
(The University of Sydney, Australia)
,
Fryer Luke K.
(The University of Hong Kong, Hong Kong)
,
Ainley Mary
(University of Melbourne, Australia)
,
Thompson Andrew
(Kyushu Sangyo University, Language Education and Research Centre, Japan)
,
Gibson Aaron
(Kyushu Sangyo University, Language Education and Research Centre, Japan)
,
Sherlock Zelinda
(Kyushu Sangyo University, Language Education and Research Centre, Japan)
資料名:
Computers in Human Behavior
(Computers in Human Behavior)
巻:
75
ページ:
461-468
発行年:
2017年
JST資料番号:
T0355A
ISSN:
0747-5632
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)