文献
J-GLOBAL ID:201702219840005190
整理番号:17A0371339
仲間,専門家と匿名著者によるソーシャルメディアが仲介する相互作用:リスクの認識と有機食品のセンスメーキングに及ぼす会話パートナーとメッセージフレーミング効果【Powered by NICT】
Social media mediated interaction with peers, experts and anonymous authors: Conversation partner and message framing effects on risk perception and sense-making of organic food
著者 (3件):
Hilverda Femke
(Department Psychology of Conflict, Risk and Safety, University of Twente, The Netherlands)
,
Kuttschreuter Margot
(Department Psychology of Conflict, Risk and Safety, University of Twente, The Netherlands)
,
Giebels Ellen
(Department Psychology of Conflict, Risk and Safety, University of Twente, The Netherlands)
資料名:
Food Quality and Preference
(Food Quality and Preference)
巻:
56
号:
PA
ページ:
107-118
発行年:
2017年
JST資料番号:
W0038A
ISSN:
0950-3293
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)