文献
J-GLOBAL ID:201702220316037878
整理番号:17A1563427
購買とマーケティングの機能的統合は新製品開発を促進するかの理解【Powered by NICT】
Understanding how the functional integration of purchasing and marketing accelerates new product development
著者 (3件):
Gonzalez-Zapatero Carmen
(IME, Universidad de Salamanca, Facultad de Economia y Empresa, Campus Miguel de Unamuno, 37007 Salamanca, Spain)
,
Gonzalez-Benito Javier
(IME, Universidad de Salamanca, Facultad de Economia y Empresa, Campus Miguel de Unamuno, 37007 Salamanca, Spain)
,
Lannelongue Gustavo
(IME, Universidad de Salamanca, Facultad de Economia y Empresa, Campus Miguel de Unamuno, 37007 Salamanca, Spain)
資料名:
International Journal of Production Economics
(International Journal of Production Economics)
巻:
193
ページ:
770-780
発行年:
2017年
JST資料番号:
H0730A
ISSN:
0925-5273
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)