文献
J-GLOBAL ID:201702220816971304
整理番号:17A0212921
セグメント化されたトラクションドライブのための並列増加3相インバータモジュール数によるDCリンクRMS電流低減【Powered by NICT】
DC-Link RMS Current Reduction by Increasing Paralleled Three-Phase Inverter Module Number for Segmented Traction Drive
著者 (3件):
Lyu Xiaofeng
(Department of Electrical and Computer Engineering, Sustainable Power Electronics and Electric Drive Lab, North Dakota State University, Fargo, ND, USA)
,
Li Yanchao
(Department of Electrical and Computer Engineering, Sustainable Power Electronics and Electric Drive Lab, North Dakota State University, Fargo, ND, USA)
,
Cao Dong
(Department of Electrical and Computer Engineering, Sustainable Power Electronics and Electric Drive Lab, North Dakota State University, Fargo, ND, USA)
資料名:
IEEE Journal of Emerging and Selected Topics in Power Electronics
(IEEE Journal of Emerging and Selected Topics in Power Electronics)
巻:
5
号:
1
ページ:
171-181
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2402A
ISSN:
2168-6777
CODEN:
IJESN2
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)