文献
J-GLOBAL ID:201702221164768358
整理番号:17A1270444
製品レビューの感情解析のための期待値最大化アルゴリズムの利用【Powered by NICT】
Exploiting expectation maximization algorithm for sentiment analysis of product reviews
著者 (3件):
Shelke Nilesh M.
(S.G.B. Amravati University, Amravati, M.S., India)
,
Deshpande Shriniwas
(Department of Computer Science and Technology, DCPE, HVPM, Amravati. (MS) India)
,
Thakre Vilas
(Department of Computer Science and Engg., SGB Amravati University, Amravati)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICICCT
ページ:
390-396
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)