文献
J-GLOBAL ID:201702221835824589
整理番号:17A1338067
認識的教育における認識に基づく対話型位相と戦略【JST・京大機械翻訳】
Cognition-Based Interactive Phases and Strategies in Teaching Academic Reading
著者 (3件):
Zhao Gao
(SCHOOL OF FOREIGN LANGUAGES, UNIVERSITY OF ELECTRONIC SCIENCE AND TECHNOLOGY, CHENGDU 610054, CHINA)
,
Shan Gao
(SCHOOL OF FOREIGN LANGUAGES, UNIVERSITY OF ELECTRONIC SCIENCE AND TECHNOLOGY, CHENGDU 610054, CHINA)
,
Qi Yang
(SCHOOL OF FOREIGN LANGUAGES, UNIVERSITY OF ELECTRONIC SCIENCE AND TECHNOLOGY, CHENGDU 610054, CHINA)
資料名:
Dianzi Keji Xue Kan (Yingwen Ban)
(Dianzi Keji Xue Kan (Yingwen Ban))
巻:
15
号:
1
ページ:
33-40
発行年:
2017年
JST資料番号:
C2842A
ISSN:
1674-862X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
中国 (CHN)
言語:
英語 (EN)